onsdag 1. september 2010

3 plass på Hakavika

Med 39 påmeldte, og som Daniel selv sa,
det er mange bra sjåfører der asså.
Han hadde ikke trua i det hele tatt, men hadde lyst til å teste ut Hakavika etter at den er oppgradert.

Heatene gikk over all forventning. Ikke dårligere enn 3 plass i noen av heatene.
Etter kjøringen på lørdag lå han på 3 plass.
Espen og han hadde like mange poeng og Espen lå på 4 plass.

Det så ut til å bli en spennende søndag.
Og det ble det!! Kjøringen var knall bra, det er så morsomt å se hvor flink Daniel er blitt til å kjøre den Calibraen. Etter fem heat sto han med fjerde spor i A finalen. Såååå bra! Rune var hovedteknisk så han sto på toppen å så på hver eneste bil i hvert eneste heat.
Litt av en jobb.
Jeg lekte fotograf igjen og koste meg masse.
På søndag fikk Fredrik jobben med å passe på meg når vi skulle på indre bane.
Gikk fint det også.

Daniel endte som nummer 3 av 39 påmeldte juniorer.
Kan ikke klage på det.
Pengepremie til de 3 beste så han innkasserte 1500,-
(som han spyttet rett ut igjen i nye dekk av Jørn Grinden på samme sted...)

Om noen dager er det Lyngås og Høstvelta som står for tur.
Da skal tilogmed jeg ha en gjesteopptreden :)
Gru gleder meg noe veldig.
Jeg kan ikke tenkte på selve starten eller sporvalg...
 for da blir jeg kvalm.
Det er det skumle nemli.. grøss!!

Ha en fin dag!
Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med en kommentar ;0)
Gutta setter pris på det ..

Har du ikke googlekonto så velg ANONYM på rullgardinen og kommenter i vei.