søndag 26. september 2010

Lyngås..

Jeg har ingen bilder fra Lyngås, for for det første glemte jeg kamera
og for det andre med alle ungene og 3 sjåfører
så ble det ingen bilder.


Rune og jeg skulle dele bil og Daniel skulle ha sin egen.

Tatt med mobil

Tatt med mobil

Hvordan det gikk??
Vel... jeg ble presset inn i autovernet i Ludvik dumpa først, så kjørte Rune rett i autovernet i målsvingen, deretter gikk jeg på taket i 5 omgangen... hadde jeg safet det heatet så hadde jeg vært i A finale..
not so smart...
ikke nok med det,men jeg ødela for Rune, og han var også klar for A finale...
men buret var skjevt og en hel haug med masse annet gæærnt også...
Jeg var så lei meg at tårene, ja de presset på.
Rune hadde fortjent en topp 6 plassering på Lyngås..



Rune vel nokså usikker på om han skulle kjøre hele bilen på høggern eller om det skulle bli et vinterprosjekt
Det gikk noen timer i verkstedet det, så var bilen klar for start igjen nesten så god som ny (??????)
 Rune skal bruke den på klubbløpet ihvertfall..


Daniel derimot kjørte KNALLBRA på Høstvelta..
Endte på 3 plass bak Daniel Bruer og Daniel Olsson...
3 Daniel'er på pallen... morsomt!
Og at Solan vant åpen og Rune S kom på 3 plass var super moro, så mange uhell som har fulgt de så lenge jeg har vært med så var det moro med medgang.
Line Holshagen "fikk" finale plassen min og vant dame klassen, det synes jeg var stas.
Å vinne på Lyngås er stort!
Neste på kalenderen vår er Aremark.

Bilder defra kommer
(Huskelapp: må ikke glemme kamera ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med en kommentar ;0)
Gutta setter pris på det ..

Har du ikke googlekonto så velg ANONYM på rullgardinen og kommenter i vei.