torsdag 26. august 2010

Denne helgen er det Hakavik, neste helg er det Lyngås.

Daniel skal kjøre Hakavik denne helgen. Rune skal være hovedteknisk og jeg skal heie på de jeg kjenner!

Men neste helg... oi oi oi
LYNGÅS
og da skal jeg kjøre.
Rune stilte sete og seler i sta så nå er vi klare.
Snille Rune deler bil med meg, dvs at han må sitte med knærne oppi haka...
utrolig hva den mannen gjør for meg <3
(det skal være sagt at han liker å sitte nærme altså)

Kjøredress tror jeg at jeg har fått låne, støvler får jeg finne frem og resten er på plass.
Har kråker i magen og gru gleder meg.
Gjør alltid det, starten er ALLTID skummel den.. ALLTID.
Er nok litt treg.. kremt.. jepp jeg innrømmer det..
Men jeg vil ikke komme sist, det ville vært en kjempe nedtur.
Har aldri kommet sist i noe heat og sånn SKAL det forbli.
er lov å ønske seg det noeveldig ikkesant??

Bilder fra helgen kommer etterhvert
Klovnesiden ligger det mange bilder fra Landsfinalen,
ta en tur innom da vel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med en kommentar ;0)
Gutta setter pris på det ..

Har du ikke googlekonto så velg ANONYM på rullgardinen og kommenter i vei.