mandag 7. september 2009

Bilderas fra Lyngås

Da er nok en helg med kjøring over, et av årets høydepunkter er Lyngås.
I år som i fjor kjørte jeg også.. Kjempe moro!! (vel og merke etter første heat var ferdig, før start vurderte jeg å trekke meg pga kvalme og måker i magen..grøss)

Her kommer Rune i en syk fart, han var blitt påkjørt og da smalt bilen inn i autovernet. Full av sinne skulle han ta igjen de foran, og det var ikke langt unna.. var i hæla når målflagget ble veivet.Flinke kjærsten min!

I det 5 heatet skulle Bettan og jeg ut, begge på jakt etter mest mulig poeng. Bettan måtte ha en heatseier og jeg ville ikke komme langt bak. Jeg la meg på hjul og alt gikk etter strategien vår. Bettan fikk 1 og jeg fikk 2 plass.. YES!!
Daniel sto som så ofte før.. feil vei. Men gi alt, det gjør han da.


Men det var mye flott kjøring av han

Her er det mor sjøl som er ute å ratter..


Hva skulle man ha gjort uten en super snill fotograf, lånt for dagen (tuuuuusen takk snille Svein)
utrolig flinke og snille mekanikere og en grei Daniel jeg fikk låne bilen av..

Rune la ut bilen på bud på lørdag, da var det gått et motorfeste og han orket ikke skru.
Daniel var på vei til 5 heat og der røyk girkassa... stakkars gutt. Litt vel mye motgang nå synes jeg, han fortjener litt medgang nå.
9 plass til meg, litt irriterende at jeg mistet styringen. Kunne godt ha tenkt meg å kommet i en A-finale..hihi. Litt høy på pæra!

Takk for en super helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med en kommentar ;0)
Gutta setter pris på det ..

Har du ikke googlekonto så velg ANONYM på rullgardinen og kommenter i vei.